Uw bestelling wordt dezelfde dag nog verzonden mits u op een werkdag voor 17:00 uur heeft besteld. Uw pakket wordt doorgaans de volgende dag al bij u geleverd. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst zullen de eerstvolgende werkdag worden verzonden. Na verzending ontvangt u de Track & Trace code direct in uw e-mail zodat u uw bestelling kunt volgen.
Vanwege de aard van onze producten, gemaakt met natuurlijke ingrediënten zijn alle verkopen van Soap-La-Ka Ina definitief. Verbruiksartikelen zoals zeep hebben geen retourbeleid.
iDeal (gratis)
iDeal werkt via internetbankieren van je eigen bank. Je hebt hiervoor geen speciale software of inlogaccounts voor nodig. iDeal is de makkelijkste, snelste en goedkoopste manier van betalen op internet. Wij krijgen direct een bevestiging van de bank dat de betaling bij ons binnen is en nemen je bestelling direct in behandeling.
Creditcard Visa/Mastercard/American Express (gratis)
Betaal gemakkelijk en veilig met je creditcard op LA KA Ina. Wij accepteren VISA, Mastercard en American Express.
Bancontact (gratis)
Mistercash is een betaalsysteem in België en is in 1979 ontwikkeld door een samenwerking tussen drie financiële instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank. Het is te vergelijken met het iDeal betaalsysteem in Nederland.
GiroPay (gratis)
GiroPay werkt hetzelfde als iDeal en is vooral gericht op de Duitse markt.
Google Pay (gratis)
Is een alternatieve betaalmethode waar je met Google Pay kan betalen.
Natuurlijk. Graag zelfs! Je kunt je review achterlaten op de product pagina.
In principe draagt u zelf de verzendkosten. Maar onder bepaalde omstandigheden (als er bijvoorbeeld iets verkeerd is gegaan bij de verzending) nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Dit geld echter alleen na overleg.
Als u niet thuis bent probeert PostNL uw bestelling bij uw buren af te geven (tenzij u natuurlijk heeft aangegeven dat u dit niet wilt). Als uw bestelling bij uw buren is afgeleverd, krijgt u hiervan schriftelijk bericht in uw brievenbus. Als PostNL uw bestelling niet bij uw buren kan afgeven, wordt uw bestelling bij de dichtstbijzijnde PostNL afhaallocatie bezorgd. U kunt uw bestelling hier binnen 1 week afhalen. U krijgt hiervan schriftelijk bericht in uw brievenbus.
Natuurlijk. Bij het afronden van uw bestelling kunt u een opmerking toevoegen. Als u daar aangeeft na welke datum u uw bestelling kunt ontvangen, zorgen wij ervoor dat uw bestelling op de juiste datum bezorgt wordt.
Bij het afronden van uw bestelling (na het invoeren van uw gegevens, het kiezen van de verzendmethode en de betaalmethode), als u uw bestelling moet bevestigen, kunt u in het daarvoor bestemde vak een opmerking of vraag plaatsen.
Dat kan zeker. Zodra jouw bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail met de track-trace gegevens. Deze e-mail komt via Sendcloud, zij verzorgen voor ons de verwerking van de pakketten.
We kunnen geen producten voor je reserveren of achterhouden zonder dat we een bestelling en betaling hebben ontvangen.
Wij hanteren geen minimum order bedrag. In verband met de verzendkosten raden we aan meerdere zepen in 1 bestelling te kopen.
Een foutje kan natuurlijk gebeuren… we lossen het altijd met jou samen op.
Neem contact met ons op als er iets niet naar wens is.
Als er schade aan of in de doos is of er mist iets, neem dan een duidelijke foto en stuur deze naar ons toe.
De verzendkosten variëren per bestelling en hangt af van het aantal producten en de grootte er van. Ook zijn er aparte tarieven voor verzendingen naar het buitenland. Je kunt in je winkelwagen zien hoeveel de verzendkosten gaan bedragen.
Past je bestelling niet door de brievenbus, dan ontvang je een e-mail met hierin een track en trace link.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op.